Windows 7, 8, 10 > Dyskusja ogólna

Microsoft proponuje Windows bez Internet Explorera

<< < (2/14) > >>

Czujny:
Beznadziejny pomysł. studiuję europeistykę i uważam, że kilka pomysłów i decyzji  KE jest z palca wyczarowana. To nie jest ani rozwiazanie problemu monopolu MS ani niczego innego.  To tylko tworzy kolejne problemy dla zwykłych użytkowników.
Aczkolwiek z drugiej strony to może być dobre dla ogółu jak taki zwykły użytkownik mógłby po lub w trakcie instalacji wybrać swoją przeglądarkę.

tommy504:
Bez sensu, że wyrzucają całkowicie IE z W7. Znowu narobią wersji E, N i na no i po co tyle.
1 wersja W7 i opcja wyłączenia IE po zainstalowaniu windy.

Gustaw:
Wy chyba nie wiecie co mówicie!!
Microsoft ma u siebie znakomitych ludzi, którzy "zszachowali" urzędasów z KE. Pomyślcie ze jesli przy czystym systemienie nie bedzie żadnej ikonki z przeglądarką to w jaki sposób połączycie sie z internetem?? Bedziecie musieli kupic płytę z przeglądarką np. "fireshit" czy jakoś tak,  wybaczcie ale nie uzywam takich "shitów" :]  Moim zdaniem jak juz te durnie z KE powinni "porosic  MICROSOFT, najlepiej na kolanach" o zwykłą ikonkę na pulpicie  "pobierz przegladarke" i tam bedzie bezpośrednie polaczenie z internetem ze stroną na ktorej bedzie mozliwość tylko  wyboru pregladarki (IE, fireshit, czy jeszcze inne badziewia). Ja osobiscie  używam OS zawsze Windows , obecnie 7100 RC,  i IE8 chodzi mi wysmienicie , ogolnie jestem tego zdania ze rzeczy wypuszczane przez Microsoft integruja sie najlepiej z innymi programami tej firmy, a nie oprogramowanie innych "superfirm" ktore pozniej sie nawzajemn blokuja ze soba ;/

Jeszcze chcialem dodac ze Microsoft zamierza juz nie dlugo wypuscic DARMOWY PROGRAM ANTYWIRUSOWY WBUDOWANY W SYSTEM,  czemu mi sie wydaje ze znowu nienormalni zwolennicy shitow znowu beda drzeć mordy ;/;/