TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu [X]
Windows 7 Forum

Windows 7 - Rodzaj Klucza i Wersja do ściągnięcia?

Windows 7 - Rodzaj Klucza i Wersja do ściągnięcia?
« dnia: 15 Styczeń 2011, 21:08:15 »
Witam, mam taki problem, jestem dosc zielony w tych sprawach, ale mam nadzieje ze to dobre miejsce. Otóż kupiłem jakies 3 miesiace temu lapka z win7 64x home premium, i mnie ta ilosc bajerow poprostu denerwowala wiec zrobilem formata i zainstalowalem xp ale oczywiscie nie bylo sterownikow do mojej karty graficznej pod xp, wiec musialem wrocic do win7 tyle ze nie dostalem plytki. A wiec zainstalowalem WIN7 Ultimate i przez 3 miesiace siedzialem na nim. Jednak teraz mnie denerwuja te komunikaty o aktywacji (blablabla) i chciałbym wrócic do win7 home premium. Pytanie 1: Skąd ściągnąć takową wersję? Plytke raczej ciezko dostac mi bedzie. Pytanie 2: Wersja mojego klucza to OA chociaz nie wiem co to znaczy, takie cos widnieje na naklejce na lapku wiec pytanie czy to nie jakas ograniczona wersja? ze np. tylko jesli jest zainstalowana? czy moge sciagnac windowsa i ciagnac dalej na tym kluczu? Czekam na szybka odpowiedz.

Gosc

Odp: Windows 7 - Rodzaj Klucza i Wersja do ściągnięcia?
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Styczeń 2011, 21:14:45 »
Cytuj
Instalacja z kluczem OA (COA) jest jak najbardziej możliwa ale aktywacja najprawdopodobniej będzie wymagała talefonu.


Odp: Windows 7 - Rodzaj Klucza i Wersja do ściągnięcia?
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Styczeń 2011, 21:20:00 »
Dzięki, a wiecie może skąd można ściągnąć/dostać tego Windowsa?? Albo jakiś sposób żeby z Ultimate zrobic HP?
« Ostatnia zmiana: 15 Styczeń 2011, 21:21:32 wysłana przez artqu »