TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu [X]
Windows 7 Forum

Windows 7 Build 7077 Wyciek

Odp: Windows 7 Build 7077 Wyciek
« Odpowiedź #180 dnia: 15 Kwiecień 2009, 16:27:59 »
Jak juz mówiłem dostałem GTXa w ramach rekompensaty za nieudolność w działąniu serwisu... czekałem na 8800GTS 4 miesiące... -.- i dostałem GTX. O fix'ie nic nie wiedziałem ;P Zobacze :) A monolog prosze przenieść do spamowiska...

ziebal

Odp: Windows 7 Build 7077 Wyciek
« Odpowiedź #181 dnia: 15 Kwiecień 2009, 16:40:22 »
podajcie mi chociaż jeden argument (przydało by się kilka) dlaczego pobieracie wersje x64, a nie x86?

Bo mam na jednym kompie 8, a na drugim 16 Gb ramu, a Visual Studio i Avid potrafią go wykorzystać :)
Plus dużo wirtualizuje :)

Offline Sotom

  • *****
  • 1113
Odp: Windows 7 Build 7077 Wyciek
« Odpowiedź #182 dnia: 15 Kwiecień 2009, 17:46:22 »
Na GTX260 nawet na wersji Core216 OC ( jaka zreszta mam) nie da sie zagrac na naprawde full w GTA4. Niestety taka prawda. Full to sie gra ale full mocy karty a nie mozliwosci gry :P

A co do tego czemu wersje x64? Bo obsłuza wiecej niz 3 GB Ram :)

Odp: Windows 7 Build 7077 Wyciek
« Odpowiedź #183 dnia: 15 Kwiecień 2009, 18:45:08 »
Co Wy z tym full?? Mówie chyba high/very high ;P Nie full.

Offline tbgkol

  • *****
  • 2132
  • "Live together, die alone, man."
Odp: Windows 7 Build 7077 Wyciek
« Odpowiedź #184 dnia: 15 Kwiecień 2009, 18:49:32 »
Rodzielczość 1680x1050 detale high/very high i gram płynnie ;)

Co Wy z tym full?? Mówie chyba high/very high ;P Nie full.

Jak dobrze wiem, to detale high\very high są w GTA IV najwyższymi, więc można to interpretować jako full detale...

(płynnie = 30-40 klatek/sek.)

...Płynnie = 25 - 30 fps, bo ludzkie oko nie zauważy żadnej\prawie żadnej różnicy pomiedzy wartościami>25-30...
Odszedłem z powodu chamstwa michaua. ;)

Offline Czujny

  • *****
  • 764
  • zast. red. prow. Komorkomania.pl
Odp: Windows 7 Build 7077 Wyciek
« Odpowiedź #185 dnia: 15 Kwiecień 2009, 19:02:02 »
pomiędzy 25-30 napewno nie ale ja osobiście widzę i odczuwam różnicę kiedy gra chodzi 25-30 (na granicy płynności) a gdy chodzi 80fps.. ;)
Intel E5200| Palit GeForce 9600GSO 768mb DDRIII|2x2GB Kingston|at Windows 8 /// HTC Sensation EX

Offline tbgkol

  • *****
  • 2132
  • "Live together, die alone, man."
Odp: Windows 7 Build 7077 Wyciek
« Odpowiedź #186 dnia: 15 Kwiecień 2009, 19:04:46 »
W telewizji mamy 25 fps... I to jest optymalna wartość, wtedy mózg odbiera obraz jako "prawdziwie" płynny, więc nie wiem jaką ty widzisz różnicę pomiędzy 25 a 80 fps, jak zdaje się że mózg nie zarejestruje więcej jak 20-30 fps...
Odszedłem z powodu chamstwa michaua. ;)

ziebal

Odp: Windows 7 Build 7077 Wyciek
« Odpowiedź #187 dnia: 15 Kwiecień 2009, 19:12:00 »
W telewizji mamy 25 fps...

Nie do końca...

Grałeś kiedyś w choćby CS'a? Załóżmy, że masz 25 klatek, które dla twojego oka w zupełności wystarczają, a twój przeciwnik ma 120 fpsów. Kto kogo szybciej zauważy? :)

Offline Czujny

  • *****
  • 764
  • zast. red. prow. Komorkomania.pl
Odp: Windows 7 Build 7077 Wyciek
« Odpowiedź #188 dnia: 15 Kwiecień 2009, 19:16:12 »
mylisz się. Rok tomu moja rodzinka przesiadła się z wielkiego CRT na 32' LCD Samsunga i obraz jest teraz zupełnie inaczej wyświetlany, nie wiem czy to kwestia też lepszego odświeżania ale obraz jest jakby płynniej wyświetlany, dla mnie to duża różnica ale na przykład mój tata jej nie wyłapuje...

Nie mów mi że mózg nie zobaczy różnicy między 25 a 80 fps bo to nieprawda, musiałbyś chyba obejrzeć np. filmik z gry żeby twój mózg nie skupiał się na kontrolowaniu jej to wtedy może skupiłbyś się i mózg by zarejestrował wzrost płynności, różnicę ;)
Specjalnie podałem różnicę 25-80 bo znacznie trudniej ją wyłapać przy 25-40. Wierz mi jest różnica.

I gwoli ścisłości granicą jest równo 24 klatki na skundę. Co do rejestrowania przez mózg, to jakby mu stopniowo te klatki zwiększać na sekundę to różnicy nie zarejestruje ale zestawiając dwa filmy z gry o FPS 24 i np. 73 FPS powinieneś zauważyć gdzie jest płynniej.

W telewizji mamy 25 fps...

Nie do końca...

Grałeś kiedyś w choćby CS'a? Załóżmy, że masz 25 klatek, które dla twojego oka w zupełności wystarczają, a twój przeciwnik ma 120 fpsów. Kto kogo szybciej zauważy? :)

Jako wieloletni gracz CS potwierdzam :) Może to nie jest kwestia AŻ szybszego pojawienia się przeciwnika ale już przy celowaniu w CS:S ma to już duże znaczenie, śmiało mógłbym powiedzieć że gdybym miał 24 fpsy w csie moja efektywność spadłaby i to mocno.
« Ostatnia zmiana: 15 Kwiecień 2009, 19:20:37 wysłana przez barthd »
Intel E5200| Palit GeForce 9600GSO 768mb DDRIII|2x2GB Kingston|at Windows 8 /// HTC Sensation EX

Offline tbgkol

  • *****
  • 2132
  • "Live together, die alone, man."
Odp: Windows 7 Build 7077 Wyciek
« Odpowiedź #189 dnia: 15 Kwiecień 2009, 19:18:43 »
W telewizji mamy 25 fps...

Nie do końca...

Grałeś kiedyś w choćby CS'a? Załóżmy, że masz 25 klatek, które dla twojego oka w zupełności wystarczają, a twój przeciwnik ma 120 fpsów. Kto kogo szybciej zauważy? :)

Jakto nie do końca Łukasz?

"System PAL jest zazwyczaj stosowany dla obrazów w formacie złożonym z 625 linii na klatkę, przy częstotliwości odświeżania 50 Hz i 25 klatkach na sekundę " z wiki. :D
W Wlk. Bryt. mają jeszcze chyba 29fps z hakiem.

Zauważy pierwszy ten który ma bardziej jest wytrenowany w CSie. Bo precież co z tego jak gościu będzie stał za tobął i zacznie do ciebie strzelać, to siłą rzeczy on cię pierwszy zobaczy, zanim ty zdążysz się obrócić. :D
Odszedłem z powodu chamstwa michaua. ;)

ziebal

Odp: Windows 7 Build 7077 Wyciek
« Odpowiedź #190 dnia: 15 Kwiecień 2009, 19:23:32 »
W telewizji mamy 25 fps...

Nie do końca...

Grałeś kiedyś w choćby CS'a? Załóżmy, że masz 25 klatek, które dla twojego oka w zupełności wystarczają, a twój przeciwnik ma 120 fpsów. Kto kogo szybciej zauważy? :)

Jakto nie do końca Łukasz?

"System PAL jest zazwyczaj stosowany dla obrazów w formacie złożonym z 625 linii na klatkę, przy częstotliwości odświeżania 50 Hz i 25 klatkach na sekundę " z wiki. :D
W Wlk. Bryt. mają jeszcze chyba 29fps z hakiem.

Zauważy pierwszy ten który ma bardziej jest wytrenowany w CSie. Bo precież co z tego jak gościu będzie stał za tobął i zacznie do ciebie strzelać, to siłą rzeczy on cię pierwszy zobaczy, zanim ty zdążysz się obrócić. :D

W obu przypadkach nie masz racji :)

Co do pierwszego - sprawdź sobie na Wikipedii co to jest przeplot...

Offline tbgkol

  • *****
  • 2132
  • "Live together, die alone, man."
Odp: Windows 7 Build 7077 Wyciek
« Odpowiedź #191 dnia: 15 Kwiecień 2009, 19:26:51 »
I gwoli ścisłości granicą jest równo 24 klatki na skundę. Co do rejestrowania przez mózg, to jakby mu stopniowo te klatki zwiększać na sekundę to różnicy nie zarejestruje ale zestawiając dwa filmy z gry o FPS 24 i np. 73 FPS powinieneś zauważyć gdzie jest płynniej.

No to muszę sobie zrobić taki test... ustawie GTA III (frame limit) na różnych detalach i sprawdzę... ;D

A ja wiem i tak, że największe szanse w CSie mają ci co cheatują. :D
Odszedłem z powodu chamstwa michaua. ;)

Offline Luke

  • ****
  • 423
Odp: Windows 7 Build 7077 Wyciek
« Odpowiedź #192 dnia: 15 Kwiecień 2009, 19:28:41 »
Nie do końca...
Oczywiście! 25 fps to chyba tylko kino i większość DVD. W sygnale telewizyjnym stosuje się przeplot, a więc każda klatka to tak naprawdę dwie klatki. Dlatego, choć mamy sygnał 25 fps, to możemy obserwować dwa razy więcej. Jak dla mnie to widać "na oko". :P

Według mnie płynność zaczyna się gdzieś przy 40 fps, a nawet więcej. Natomiast 25 i 30 to też jest różnica i ja ją odczuwam wyraźnie. Ale pewnie dlatego, że mam całkiem spore doświadczenie w tworzeniu animacji komputerowych i płynność w filmach jest dla mnie bardzo ważna. Jeśli chodzi o filmy, to przy 30 fps efekt klatkowania jest prawie niezauważalny, podczas gdy w filmach 25 fps widać go dosyć wyraźnie.

Ale w grach płynność jest dopiero gdzieś przy 50 fps. :P
« Ostatnia zmiana: 15 Kwiecień 2009, 19:33:22 wysłana przez Luke »

Offline Czujny

  • *****
  • 764
  • zast. red. prow. Komorkomania.pl
Odp: Windows 7 Build 7077 Wyciek
« Odpowiedź #193 dnia: 15 Kwiecień 2009, 19:39:12 »
Dokładnie tak jak pisze Luke :)
Natomiast co do csa to wierz mi że lata hobbystycznego (kilka miesięcy w roku) grania nauczyły mnie że:

najmniejsze szanse mają początkujący i nooby (nie początkujący tylko po prostu w ogóle nie nadający się do grania :))

średniacy, czyli tacy co mą mniej więcej średnio na 25 fragów ze 20 "deathów" :P

wyćwiczeni z jakąś dawką umiejętności (ja :P) bez chwalenia się stosunkiem feagów do "deathów" :)

*pro* - czyli skill. Team Pentagram i te sprawy.

no i największe szanse - wallhack, autoaim, speedhack, radar hack itd. :)
Intel E5200| Palit GeForce 9600GSO 768mb DDRIII|2x2GB Kingston|at Windows 8 /// HTC Sensation EX

ziebal

Odp: Windows 7 Build 7077 Wyciek
« Odpowiedź #194 dnia: 15 Kwiecień 2009, 19:42:30 »
Gdy ustaliliśmy już, że w telewizji nie ma 25 klatek na sekundę, że 25 klatek na sekundę to wcale nie największa ilość, którą rozpozna oko i dowiedzieliśmy się jaka jest hierarchia wśród graczy w CS'a sugeruję powrót do tematu :P