TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu [X]
Windows 7 Forum

Wydajność komputera - norma czy już jest źle?

Wydajność komputera - norma czy już jest źle?
« dnia: 26 Sierpień 2012, 21:32:36 »
Witam,
od razu mówię, że jestem kompletnie zielona w temacie komputerów. :) Ostatnio system stał się wolniejszy i wyszukałam w sieci, że mogą to być problemy z wydajnością... Otworzyłam więc, jak było napisane, informacje wydajności i narzędzia, znalazłam zakładkę dopasuj efekty wizualne i zmieniłam je na uzyskanie najlepszej wydajności, włączyłam oczyszczanie dysku, dopasowałam ustawienia zasilania i zminimalizowałam ilość programów otwieranych przy starcie. Od tej pory wszystko jest mniej więcej ok, ale co jakiś czas z ciekawości ponownie uruchamiam ocenę wydajności i zamiast troszkę wędrować w górę systematycznie maleje. Nie wiem specjalnie jakie dane mam podać do oceny, czy jest to normalne przy moich warunkach czy nie, więc proszę o pomoc. Obecnie wynik podstawowy wynosi 2,7, a przed naprawą wszystko działało wolniej, a ocena wynosiła 3,0.
Mam nadzieję, że ktoś pomoże,
pozdrawiam.

Offline igbron

  • ***
  • 166
Odp: Wydajność komputera - norma czy już jest źle?
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Sierpień 2012, 22:05:21 »
Indeks wydajności systemu zależy od  oceny grafiki, a wynika z wydajności pulpitu dla interfejsu Windows Areo. Spróbuj wyłączyć interfejs Areo i ponownie dokonać oceny.

Odp: Wydajność komputera - norma czy już jest źle?
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Sierpień 2012, 22:27:16 »
Przepraszam, ale może głupie pytanie. Jak wyłączyć ten interfejs? :)

Offline igbron

  • ***
  • 166
Odp: Wydajność komputera - norma czy już jest źle?