TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu [X]
Windows 7 Forum

ASUS K52DE-problem z instalacją Windowsa 7-ki....

ASUS K52DE-problem z instalacją Windowsa 7-ki....
« dnia: 01 Październik 2010, 19:03:08 »
Witam, mam taki oto problem, kupiłem dzisiaj laptop :
Asus :: K52DE-EX015 V120/2048/320/DVD-RW bez systemu


Ściągnąłem sobie Windows 7 Professional (x64) - DVD (Polish) , z MSDN-A(jestem studentem więc mam oryginał za free), wszystko wygląda fajnie, nagrywam płytkę jako obraz płyty na DVD, odpalam , wybieram język itp, klikam dalej i wyskakuje mi taki oto błąd:

------------------------------------------------------------------------------------
Ładowanie sterownika:
Brak wymaganego sterownika urządzenia stacji dysków CD/DVD. Jeśli masz dyskietkę, dysk CD, DVD lub dysk flash USB ze sterownikiem, włóż go teraz.

Uwaga. jeśli nośnik instalacyjny systemu Windows znajduję się w stacji dysków CD/DVD, możesz go bezpiecznie wyjąć w celu wykonania tego kroku.
------------------------------------------------------------------------------------

naciskam ok
wyskakuje:
------------------------------------------------------------------------------------
Nie znaleziono żadnych sterowników urządzeń. Upewnij się , że nośnik instalacyjny zawiera odpowiednie sterowniki, a następnie kliknij przycisk Ok.
------------------------------------------------------------------------------------


Wkładałem płytki ze sterami które miałem wraz z lapem i nic, ściągałem jakieś drivery z oficjalnej strony Asusa pod ten model też nic, jak niby mam dostarczyć do LAPA te stery jak nie mam systemu?