TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu [X]
Windows 7 Forum

Jak mam przeinstalować system nie tracąc danych?

Jak mam przeinstalować system nie tracąc danych?
« dnia: 02 Styczeń 2010, 17:59:32 »
Witam! Jestem początkującym użytkownikiem win7. Kupiłem laptopa sony z W. Brytanii, po włączeniu zaczęła się instalacja win7 home premium z dysku oczywiście w wersji ang. Oprócz tego na laptopie jest również cała masa przydatnych programów firmy sony, których nie mam na żadnych płytach w pudełku tylko były na dysku wraz z windowsem. Komputer widzi tylko jedną partycję C. Zależy mi na polskim windowsie 7 i mam do niego dostęp na uczelni. Co mam zrobić żeby zainstalować nowego windowsa w polskiej wersji, a nie tracić tych programów. A może istnieje jakies spolszczenie ogólnodostępne, i sposob zeby bez reinstalki utworzyc drugą partycję? Nie chę tracić tych programów firmy sony, a nie jestem przekonany czy można je wszystkie zgrać na płyty albo pen drive. Proszę o pomoc i łopatologiczne tłumaczenie:)

Odp: Jak mam przeinstalować system nie tracąc danych?
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Styczeń 2010, 20:21:52 »
Masz dwie możliwości, na pewno masz obraz dysku systemowego na ukrytej partycji, który służy do "reinstalacji systemu" (więcej info szukaj w necie, bo nie chce mi się rozpisywać). Właściwie masz dwie opcje:
1. Napewno to całe oprogramowanie Sony można pobrać z ich oficjalnej strony (ale lepiej się upewnij) być może nawet w polskiej wersji. Wtedy robisz formata i instalujesz w polskiej wersji i ściągasz programiki z netu (choć uważam, że programy od producenta to śmieci).