TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu [X]
Windows 7 Forum

Najnowsze poprawki od Microsoftu przyczyną „czarnego ekranu śmierci”

Niektóre spośród osób, które zainstalowały najnowsze aktualizacje bezpieczeństwa przeznaczone dla rodziny systemów Windows, nie są w stanie prawidłowo korzystać z komputerów. Zamiast pulpitu pojawia się czarny ekran. W niektórych wypadkach widoczne jest tylko okno.

Problem ten dotyczy wielu wersji „okienek”, w tym najnowszej – Windows 7. Pierwsza na trop błędu wpadła firma Prevx. Później wydała ona aplikację, która teoretycznie pomaga niektórym ofiarom łatek. Program można pobrać http://www.prevx.com/blog/140/Black-Screen-woes-could-affect-millions-on-Windows--Vista-and-XP.html. Potem wystarczy go uruchomić i odpowiedzieć twierdząco na zadane pytanie.

Jeśli Windows już nie działa, trzeba załadować Menedżera zadań i wpisać z cudzysłowami:
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" "http://info.prevx.com/download.asp?GRAB=BLACKSCREENFIX".
Aplikacja powinna się zapisać na twardym dysku i uruchomić za pośrednictwem okna pobierań w Internet Explorerze.

„Microsoft analizuje raporty na temat problemów z najnowszymi łatkami bezpieczeństwa, które dotykają naszych klientów. Po zakończeniu tej procedury opublikujemy szczegółowe porady na temat tego, jak radzić sobie z błędami” – napisał w e-mailu skierowanym do redaktorów serwisu TechFlash przedstawiciel Redmond.

Wiadomo, że feralna aktualizacja znajduje się wśród sześciu biuletynów bezpieczeństwa wydanych 10 listopada. Nie ustalono, jaki dokładnie odsetek klientów ma problemy techniczne. Być może są one związane z pewnymi specyficznymi konfiguracjami sprzętowymi. Tak czy owak informacje o czarnych ekranach śmierci w Windows 7 to kiepska wieść dla Microsoftu, którego nowy system do tej pory otrzymywał wysokie noty za stabilność i niezawodność.

Źródło: TechFlash.com
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także. - Winston Churchill
Nie ma nic dobrego w wojnie. Z wyjątkiem jej końca. - Abraham Lincoln

firefighter1

Odp: Najnowsze poprawki od Microsoftu przyczyną „czarnego ekranu śmierci”
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Grudzień 2009, 12:28:06 »
tu jest info i linki do stanowiska MS:
http://www.windows7.pl/forum/index.php/topic,3532.0.html
« Ostatnia zmiana: 03 Grudzień 2009, 12:29:56 wysłana przez firefighter1 »

Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także. - Winston Churchill
Nie ma nic dobrego w wojnie. Z wyjątkiem jej końca. - Abraham Lincoln

Odp: Najnowsze poprawki od Microsoftu przyczyną „czarnego ekranu śmierci”
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Grudzień 2009, 15:28:29 »
naj bardziej wkur..a  mnie że po aktualizacjach system spowalnia

Odp: Najnowsze poprawki od Microsoftu przyczyną „czarnego ekranu śmierci”
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Grudzień 2009, 15:37:48 »
naj bardziej wkur..a  mnie że po aktualizacjach system spowalnia

Zdaje ci się mi nic nie spowalnia i na szczęście nie mam problemu z BOSD  ;)

Odp: Najnowsze poprawki od Microsoftu przyczyną „czarnego ekranu śmierci”
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Grudzień 2009, 15:43:50 »
naj bardziej wkur..a  mnie że po aktualizacjach system spowalnia

Zdaje ci się mi nic nie spowalnia i na szczęście nie mam problemu z BOSD  ;)
BOSD też nie mam ale poprostu po aktualizacjach dłurzej się loguje

Odp: Najnowsze poprawki od Microsoftu przyczyną „czarnego ekranu śmierci”
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Grudzień 2009, 16:13:08 »
popuri11 masz włączoną Ochronę systemu? Jeśli tak to ją wyłącz i radzę zainstalować TuneUp 2010 ponieważ dzięki niemu pozbędziesz się kopii zapasowych tworzonych przez WU dzięki czemu system działa sprawniej.

Odp: Najnowsze poprawki od Microsoftu przyczyną „czarnego ekranu śmierci”
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Grudzień 2009, 16:18:01 »
popuri11 masz włączoną Ochronę systemu? Jeśli tak to ją wyłącz i radzę zainstalować TuneUp 2010 ponieważ dzięki niemu pozbędziesz się kopii zapasowych tworzonych przez WU dzięki czemu system działa sprawniej.
ochrone mam wyłączoną a co mam wybrać w TuneUp 2010 ?

Odp: Najnowsze poprawki od Microsoftu przyczyną „czarnego ekranu śmierci”
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Grudzień 2009, 16:52:45 »
ochrone mam wyłączoną a co mam wybrać w TuneUp 2010 ?

W Increase performance kliknij All functions i wybierz Gain disk space, klikasz na Old backups dajesz fajke przy Windows Update backups klikasz clean i gotowe. Pochwal się ile tego było  ;)

PS: Radze też zrobić tak w Unnecessary files  ;)

Odp: Najnowsze poprawki od Microsoftu przyczyną „czarnego ekranu śmierci”
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Grudzień 2009, 17:12:54 »
280 MB

Odp: Najnowsze poprawki od Microsoftu przyczyną „czarnego ekranu śmierci”
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Grudzień 2009, 17:22:14 »
No to teraz defragmentacja i system śmiga  ;)

Odp: Najnowsze poprawki od Microsoftu przyczyną „czarnego ekranu śmierci”
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Grudzień 2009, 17:25:16 »
defrag też zrobiłem wcześniej i teraz śmiga

Odp: Najnowsze poprawki od Microsoftu przyczyną „czarnego ekranu śmierci”
« Odpowiedź #12 dnia: 03 Grudzień 2009, 17:30:53 »
Windows 7 nie zaśmieca jak na razie kompa tak jak Windows Vista u brata na lapku było 30GB śmieci (Ochrona systemu, Temp, Kopie WU)  :D

firefighter1

Odp: Najnowsze poprawki od Microsoftu przyczyną „czarnego ekranu śmierci”
« Odpowiedź #13 dnia: 04 Grudzień 2009, 11:13:06 »
tu jest info i linki do stanowiska MS:
http://www.windows7.pl/forum/index.php/topic,3532.0.html

to jest akurat spam...
może jakbyś przejrzał link to byś tak szybko spam nie pisał, a skoro niedoczytałeś to pełne info od TechNet na temat "czarnego ekranu":

Tuesday, December 01, 2009 12:19 PM by MSRCTEAM
Reports of Issues with November Security Updates
We’ve received questions about public reports that customers might be experiencing system issues with the November Security Updates (which some are referring to “Black Screen” issues). We’ve investigated these reports and found that our November Security Updates are not making changes to the system that these reports say are responsible for these issues.

While these reports weren’t brought to us directly, from our research into them, it appears they’re saying that our security updates are making permission changes in the registry to the value for the HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Shell  key.

We’ve conducted a comprehensive review of the November Security Updates, the Windows Malicious Software Removal Tool, and the non-security updates we released through Windows Update in November. That investigation has shown that none of these updates make any changes to the permissions in the registry. Thus, we don’t believe the updates are related to the “black screen” behavior described in these reports.

We’ve also checked with our worldwide Customer Service and Support organization, and they’ve told us they’re not seeing “black screen” behavior as a broad customer issue. Because these reports were not brought to us directly, it’s impossible to know conclusively what might be causing a “black screen” in those limited instances where customers have seen it. However, we do know that “black screen” behavior is associated with some malware families such as Daonol.

This underscores the importance of our guidance to customers to contact our Customer Service and Support group any time they think they’re affected by malware or are experiencing issues with security updates.  This enables us to determine what might be happening and take steps to help customers by documenting new malware families in our MMPC malware encyclopedia or documenting known issues in our security bulletins and the supporting Knowledge Base articles.

I hope this helps to clarify,

Christopher

*Postings are provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.*


Anonymous comments are disabled

Odp: Najnowsze poprawki od Microsoftu przyczyną „czarnego ekranu śmierci”
« Odpowiedź #14 dnia: 04 Grudzień 2009, 18:07:39 »
Chyba mnie nie zrozumiałeś, napisałem SPAM dlatego gdyż podałeś do informacji że tu są linki itp. Ale napisałeś to parę minut po twoim komunikacje w innym wątku, niby po co?
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także. - Winston Churchill
Nie ma nic dobrego w wojnie. Z wyjątkiem jej końca. - Abraham Lincoln