TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu [X]
Windows 7 Forum

Wysoki ping

Wysoki ping
« dnia: 29 Wrzesień 2009, 21:16:12 »
Cześć Wam. Zainstalowałem sobie Windowsa 7, wszystko śmiga pięknie i takie tam, zero problemów. Do czasu... Włączyłem CS:S (Counter Strike'a), wchodzę na server na którym gram od roku i... ping skoczył mi o jakieś 20^, właściwie to jest podobny do tego co kiedyś miałem, jednak laguje mi niemiłosiernie..., nie potrafię tak grać. Sprawdzałem na jakimś polskim serwerze - to samo. tzn wszyscy mają ping 13-60, ja jakieś 60-70, ale jednak laguje strasznie.

Chciałbym dodać że na XP WSZYSTKO BYŁO W PORZĄDKU, ale 7mka bardzo mi się podoba, i skoro to jej wina no to przecież musi być jakieś wyjście, coś musi być nie tak. Szukałem w internecie, wygooglowałem parę bardzo podobnych problemów, wypróbowałem wszystkie sposoby które rzekomo pomagały takim osobom, niestety nic to nie dało. Co może być nie tak, macie pomysły? Może mieliście podobnie? Sugestie, cokolwiek. Proszę o pomoc, nie chcę przerzucać się na XP'ka tylko dla tego.


A no i jeszcze
Dialog 512kb/s
DSL


ROZWIĄZANIE PROBLEMU!

Part 1.
Goto start menu>right click Computer>Manage>Services and Applications>Services then search for Multimedia Class Scheduler.
Switch startup type to Disabled. (Startup type: "Manual" does not work)

Part 2.
Goto start menu type Regedit in search push enter then locate

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Audiosrv\DependOnService
Right click Modify and remove MMCSS from the list then click ok

---
Temat do zamknięcia ! :)
« Ostatnia zmiana: 30 Wrzesień 2009, 11:40:23 wysłana przez Michu »

mati xl