TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu [X]
Windows 7 Forum

:( PROBLEM PROSZĘ O POMOC

:( PROBLEM PROSZĘ O POMOC
« dnia: 22 Wrzesień 2009, 22:06:45 »
Witam (szukałem na forum nie mogę znaleźć) 1.Mam problem z dzwiękiem w windowsie 7. Mam zainstalowane wszystkie sterowniki i zaktualizowane ,ale nadal nic nie działa proszę o pomoc (z góry dziękuję bardzo za pomoc)
2.Jak zdobyć cd kay do windowsa 7 ,lub aktywować innym sposobem (z thx)
Nie jestem pro ani zielony co do komputera ,lecz z windowsem 7 jestem dopiero 1 dzień więc proszę mówić jasno i zrozumiale :) :)
Najlepszy portal i forum o chińskich telefonach z opisami i plikami do pobrania.

Odp: :( PROBLEM PROSZĘ O POMOC
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Wrzesień 2009, 22:15:26 »
Zobacz czy w menadżer urządzeń nie masz czegoś z konfliktem i jaki win?
2.Jak zdobyć cd kay do windowsa 7 ,lub aktywować innym sposobem (z thx)

"kay'a" jako takiego nie ma dobrego ale poczytaj
http://www.windows7.pl/forum/index.php/topic,3011.0.html
Życie jest zbyt krótkie żeby się nie bawić.
--------------------------

Odp: :( PROBLEM PROSZĘ O POMOC
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Wrzesień 2009, 22:17:26 »
Jaka to karta muzyczna??? Jaki komputer??? Stacjonarka czy Laptop??? konkretniej...

Odp: :( PROBLEM PROSZĘ O POMOC
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Wrzesień 2009, 22:22:09 »
Stacjonarny karta główna asus a8v-vm karta muzyczna zintegrowana w menażerze urządzeń nie pokazuje żadnych błędów
Najlepszy portal i forum o chińskich telefonach z opisami i plikami do pobrania.

Odp: :( PROBLEM PROSZĘ O POMOC
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Wrzesień 2009, 22:36:03 »