TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu [X]
Windows 7 Forum

Różnice w win 7

Offline Lalik

Różnice w win 7
« dnia: 30 Październik 2009, 10:44:34 »
Witam serdecznie !!!!
To moj pierwszy watek na tym forum chociaz czytam was juz od dłuzszego czasu .....
Mam kilka spostrzezen odnosnie win 7 i chciałabym sie nimi podzielic .... dodam ze jestem typowym laikiem jesli chodzi o komputery ...wiec jesli czegos nie rozumiem ... prosze sie za bardzo nie smiac;)....

Otorz na win 7 siedze juz jakies poł roku .... wyprobowałam kilka wesji ... i ciagle szukam ten najnowszej .... chociazby dlatego zeby sprawdzic .... czym sie roznią ....
Piszecie na forum ze rtmy z sierpnia niczym sie nie roznią z tymi z połek sklepowych ....ktorych w sieci notabena nie ma nawet jak ktos pisze ze to obraz 1:1 ze sklepu ... to okazuje sie ze to rtm ... a sprawdziłam juz chyba 5 takich ... wiec pomyslałam ze pewnie macie racje ....
ale przedwczoraj natknełam sie na wersje win 7 ult N ktora była z wrzesnia tego roku ... i po odpalebniu i zainstalowaniu tego obrazu niezle sie zdziwiłam .... po pierwsze
zainstalowała mi sterowniki wszystkie łacznie z poczerwienią i myszka do ktorych rtm mi sterownikow nigdy nie pobierał niezaleznie od tego jaka była wersja win 7 ....