TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu [X]
Windows 7 Forum

W co się teraz gra?

Offline michau

W co się teraz gra?
« dnia: 21 Wrzesień 2008, 20:44:04 »
Piszemy w jakie gry się teraz grywa, co jest popularne i warte zainstalowania :)

Ja osobiście polecam:
  • Test Drive Unlimited
  • Race Driver: GRID
  • Rainbow Six Vegas 2

a Wy w co gracie?

Offline tbgkol

• "Live together, die alone, man."
Odp: W co się teraz gra?
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Wrzesień 2008, 20:46:49 »
Ja gram w(wiem że to są starocie):
AOE II, GTA III, GTA VC, Max Payne I i II.
Odszedłem z powodu chamstwa michaua. ;)

Offline michau

« Odpowiedź #2 dnia: 21 Wrzesień 2008, 20:51:04 »
Ja dorzucę jeszcze:
  • Age of Empires 3 + The Asian Dynasties + The Asian Dynasties

ale 2 też jest dobra długo w nią grałem na starym kompie :)

Offline tbgkol

« Odpowiedź #3 dnia: 21 Wrzesień 2008, 20:53:09 »
AOE w ogóle jest dobrą serią. Największy plus to małe wymagania i duże możliwości.

Offline japan

• the Lizard King
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Wrzesień 2008, 20:55:39 »
Jakoś te nowe gry mi za bardzo nie pasują, wolę te 'wiecznie żywe', toteż nie grałem jeszcze w nic z 2008 oprócz GTAIV (polecam). Jeśli chodzi o coś starszego to mogę zawsze polecić gry takie jak: Half-Life, Silent Hill 2, NOLF, GTA III, Quake 2 (klimat 'jedynki' jakoś ciężko znoszę...), Unreal, AoE 2, FarCry. To są gry chyba zawsze warte polecenia, a szczególnie jak się nie ma super sprzętu w domu :P

Offline michau

« Odpowiedź #5 dnia: 21 Wrzesień 2008, 20:58:59 »
AOE w ogóle jest dobrą serią. Największy plus to małe wymagania i duże możliwości.

A w jaki sposób odpalasz AoE II na Viście? chyba że masz jeszcze jakiś inny system.

A graliście w Midtown Madness 2 ?

Offline japan

• the Lizard King
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Wrzesień 2008, 21:04:12 »
A w jaki sposób odpalasz AoE II na Viście? chyba że masz jeszcze jakiś inny system.
Kiedyś też szukałem i znalazłem coś takiego:
Hey all, I'm new here and only came here because my AOE 2 kept freezing as well, and it seemed hopeless to fix it because no one had a fix. Well i figured it out and it's quite ridiculous to be frank, here goes...

If you have this problem in XP this fix will also work for you as well as VISTA. (I had the problem in both OSes on the same system)
Get a copy of your video drivers first for your video card.

Go to Start and right click on "My Computer" and click on properties. Then the window pops up with all its tabs with the "hardware," tab being one of them; click on it. Then click on the "Device Manager" button and a new window will popup showing a list of your hardware devices under their categories. We need to find the "display adapters" category. Click on that and then it expands to show what device (or sometimes software renderer) you are using. Click on your video device (video card) and right click it. When you right click it, click on uninstall, follow the prompts to uninstall it and then reboot the computer. Now this part sounds a little crazy but just follow what i say : When the computer finishes rebooting, click on age of empires and play it! It will work perfectly and you can play it at any resolution the game lets you (one of the three resolutions lol). So at this point you're playing the game without any technical videocard drivers. And yes their is a difference, try opening up a folder and scrolling or scrolling on a webpage and you'll know your drivers were uninstalled because the scrolling will be very choppy. Another thing you could try back in the device manager is disabling the device driver instead of uninstalling it, it gives you both options, that could also work but i've never tried it. But anyways, it would be nice to have another copy of your video drivers so when you decide to play a 3d game that you would need the drivers for, that you could easily install them again.

I gotta say, i'm gald to be playing AOE2 after a year of getting my new laptop and not being able too. And the funny thing is, not all vista people have the problem, so it became really puzzling to attempt to fix but then i did this and it was so simple but a little annoying but well worth it for our AOE2 lans . Another thing, it froze for me in both vista AND xp! so don't think downgrading will well, i'm dual booting and it did nothing for me changing back to xp, but xp was able to run more older games than vista could so xp might be worth it .

Simplified version:

start>my computer, right click>properties>Hardware (tab)>Device manager>Display adapter>right click your videocard>uninstall (or disable but haven't tried disabling, im sure it would work too and be easier)>follow prompts to uninstall>reboot>play AOE2.

źródło: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=199959

Ale nie wiem czy warto odinstalowywać sterowniki od karty graficznej... ::)

Offline tbgkol

« Odpowiedź #7 dnia: 21 Wrzesień 2008, 21:05:15 »

W taki sposób nawet odpalam AOE I. 8)

Offline japan

• the Lizard King
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Wrzesień 2008, 21:12:40 »
@tbgkol: w taki sposób próbowałem i mi i tak nie działało... Myślę, że jeśli po czymś takim nie działa to to wina zbyt nowej karty graficznej (zbyt nowych sterowników? Bo pod XP też mi nie działało)...

Offline michau

« Odpowiedź #9 dnia: 21 Wrzesień 2008, 21:17:33 »
Pod XP mi nie działa jak biorę kompatybilność z Windows 98.

Offline tbgkol

« Odpowiedź #10 dnia: 21 Wrzesień 2008, 21:19:20 »
Myślę, że jeśli po czymś takim nie działa to to wina zbyt nowej karty graficznej (zbyt nowych sterowników? (...) )...

Moja karta to ASUS GF 8600 GTS, a sterowniki są najnowsze, jakie mogą być.

Offline michau

« Odpowiedź #11 dnia: 21 Wrzesień 2008, 21:21:14 »
Na Viście nie próbowałem tego sposobu, wypróbuję jak odnajdę CD z AoE II.

Offline tbgkol

« Odpowiedź #12 dnia: 21 Wrzesień 2008, 21:23:39 »
Pod XP mi nie działa jak biorę kompatybilność z Windows 98.

Koledze działa AOE II po prostu na XP, bez włączania żadnej zgodności.

Offline michau

« Odpowiedź #13 dnia: 21 Wrzesień 2008, 21:25:32 »
Dziwna sprawa :/

« Odpowiedź #14 dnia: 22 Wrzesień 2008, 15:40:27 »
Ja The Sims 2, choć z chęcią grałbym w Gothic 3, ale był format, a ja se nie zgrałem na płytę.
« Ostatnia zmiana: 22 Wrzesień 2008, 16:28:57 wysłana przez michau »