Windows 7 Forum
Inne => Sprzęt i akcesoria => Wątek zaczęty przez: krystianm w 30 Październik 2009, 08:19:51
-
Witam
Mam drobny problem. Otóż posiadam karte graficzną jak w tytule i z tego co wiem to owa karta posiada 16 jednostek zunifikowanych ( shader ) no i ok. Nie jest najmocniejsza, ale zainteresowało mnie to , że program gpu-z wykazuje, że ta karta ma niby 32 Shadery.
Gdzie jest błąd, program kłamie czy to jakiś wynalazek od Gigabyte`a?
-
pobierz najnowszą wersję gpuz. Ten program, jak i cpuz ma tendencję do kolorowania prawdy. Informacje pokazuje wgl prawidłowe, ale czasem są dziwne anomalie.
-
Sprawdzałem najnowszą dostępną wersją. Czyli generalnie można przyjąć , że to program się myli?
-
Tak. Twoja grafa ma 16 unified shaders i niestety tego nie zmienisz. ;)
-
Ok, dzięki za pomoc
A mam jeszcze pytanie. Czy we współpracy z procesorem AMD X@ 3800+ s939, to tak karta jest za szybka czy za wolna do tego procka?
-
w miarę odpowiednia, choć szybsze karty (9600gt) będą również odpowiednie. Szybsze (gtx, radki 48xx, 58xx) bedą spowolnione. A twoja aktualna może i demonem prędkości nie jest ale jesr optymalnie wykorzystana, nic jej nie spowalnia (chyba że sama siebie, ze względu na np tylko 16 us)
-
heh, dziwna sprawa, się okazała bo stery od nvidi też twierdzą, że owa karta ma 32 a nie 16 shaderów. Generalnie to kogel mogel z tym :(