Windows 7 Forum

Pomoc i wsparcie Windows 7, 8, 10 => Konfiguracja systemu => Wątek zaczęty przez: stranded w 21 Maj 2010, 17:32:13

Tytuł: Windows 7 - jak ustawić WSZYSTKIE foldery w widoku listy?
Wiadomość wysłana przez: stranded w 21 Maj 2010, 17:32:13
Dobrze znana mi opcja (tj. np. Narzędzia>Opcje Folderów>Widok>Zastosuj do folderów) nie ustawia wszystkich folderów w widok listy.

Jak mogę wymusić na Windows 7 żeby pokazywał mi wszystkie obecne i przyszłe foldery w widoku listy?
Tytuł: Odp: Windows 7 - jak ustawić WSZYSTKIE foldery w widoku listy?
Wiadomość wysłana przez: Madzia w 21 Maj 2010, 19:35:47
No wlasnie, dlaczego to nie dziala tak jak powinno ???
Tytuł: Odp: Windows 7 - jak ustawić WSZYSTKIE foldery w widoku listy?
Wiadomość wysłana przez: stranded w 23 Maj 2010, 23:35:37
HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\Bags\AllFolders\Shell"
 
Nadaj kluczowi "FolderType" wartość "NotSpecified"

edit: i tak nic to nie daje