Windows 7 Forum

Pomoc i wsparcie Windows 7, 8, 10 => Instalacja systemu => Wątek zaczęty przez: porschelukas w 16 Maj 2009, 11:37:21

Tytuł: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 16 Maj 2009, 11:37:21
Witam  ;)
Mam taki problemik, mianowicie: komputer wieszał się się kompletnie (nie działa żadna kombinacja klawiszy, obraz zamiera. Działa jedynie przycisk restart na obudowie) gdy włączam Outlooka. Nie zawszę się wiesza, ale zazwyczaj tak. Jeśli ma się zawiesić to zawiesza się tuż po włączeniu - gdy Outlook zaczyna pobierać nowe wiadomości. Wydaje mi się, że to chyba wina Windowsa bo, mam teraz 7 RC, a na Viscie nigdy nie wieszał mi się Outlook w taki sposób i instalowałem go zawsze z tej samej płytki. Teraz zawiesza się już nie tylko przy odbieraniu poczty, często zawiesza się też tuż po uruchomieniu systemu, po włączeniu przeglądarki internetowej, itp. Chciałem jakoś go tak jakby odświeżyć z płytki instalacyjnej, ale nie bardzo wiem jak, bo mi jakiś błąd wyskakuje, chyba chodzi o to że mam to spolszczenie zainstalowane
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Nyscerion w 16 Maj 2009, 11:56:36
podobny problem miałem w ostatnich dniach/tygodniach życia mojego dysku
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 16 Maj 2009, 14:06:03
Upss.. no to mnie nie pocieszyłeś, bo prawdopodobnie nie mam paragonu na dysk. Ale z drugiej strony to mam nadzieję, że to nie dysk, bo to stosunkowo nowy Segate 500GB
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Sotom w 16 Maj 2009, 14:07:10
Z jakiej serii? 7000.11 czy 7000.12?
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: marusg w 16 Maj 2009, 14:22:43
Seagate 500 GB Barracuda 7200.11 32MB ST3500320AS - jeśli masz taki model dysku to szykuj się do serwisu, seria dysków Seagate 7200.11 była wadliwa i miała kłopoty z oprogramowaniem co skutkowało padnięciem dysku po 2-5 miesiącach
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 16 Maj 2009, 15:13:12
W menedżerze urządzeń mam go oznaczonego jako ST3500320AS z tego co pamiętam to Seagate dawał na nich, aż 5 lat gwarancji.

A jeśli zgubiłem paragon, to czy aukcja z allegro jest jakimś dokumentem, dzięki któremu mogę skorzystać z gwarancji? Dysk kupiłem w swoim mieście, w sklepie internetowym. Odebrałem go osobiście
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: M. w 16 Maj 2009, 15:20:38
Sprawdź mimo wszystko SMART, chociażby programem HD Tune. Co do paragonu to wydaje mi się że nie trzeba go posiadać. W razie ew. wymiany odwiedź oczywiście stronę Seagate.
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Sotom w 16 Maj 2009, 15:47:16
Nie trzeba? To na jakiej podstawie uwzglednia mu gwarancje?
Widzisz co piszesz? W wiekszosci przypadkach to paragon jest wlasnie podstawa do jakichkolwiek roszczen.
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 16 Maj 2009, 15:54:18
Właśnie skanuje tym HD Tune, trochę długo skanuje, rozumiem, że jakieś błędy będą zaznaczone na czerwono w tych kratkach?

Czyli jednak lepiej szukać tego paragonu?
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Coval w 16 Maj 2009, 15:54:45
Allegro posiada archiwum w którym jest wszystko zapisane co kto gdzie i kiedy kupił. Jest dostępne do dla wszystkich, ale to czy ci dysk przyjmą zależy tylko i wyłącznie od dobrej duszy sprzedawcy ;P Paragon to podstawa go się nie wyrzuca ;)
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 16 Maj 2009, 16:02:46
a jak wejść do tego archiwum allegrowego?  :P
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: M. w 16 Maj 2009, 16:05:10
Nie trzeba? To na jakiej podstawie uwzglednia mu gwarancje?
Widzisz co piszesz? W wiekszosci przypadkach to paragon jest wlasnie podstawa do jakichkolwiek roszczen.

Trzeba? http://forum.purepc.pl/Dyski-twarde-cdromy-dvd-pendrive-inne-pamieci-f55/Zepsul-Ci-Sie-Seagate-Wyslij-Producenta-10-Min-t297420.html

Co do skanowania - jak masz bad sektory (czerwone) to dysk ewidentnie do wymiany.
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Coval w 16 Maj 2009, 16:12:55
a jak wejść do tego archiwum allegrowego?  :P

http://www.allegro.archiver.pl/

Ale widzę chyba potrzebne już nie będzie kolega wyżej :)
Dobrze główkuje :D

BTW co do tego skanowania to sam z ciekawości swój sprawdzę bo ostatnio też nie najlepiej się sprawował ;]
A ta sama marka :D Więc może też z tego skorzystam ;p
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 16 Maj 2009, 16:32:25
O jednak znalazłem gwarancję i opakowanie:)
Chociaż gwarancja w nie najlepszym stanie, ale chyba nie da jej się nie uznać. Paragon troszkę zamazany
(http://images47.fotosik.pl/125/26c9c7d1209b96fbm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=26c9c7d1209b96fb)

Ale czy lepiej pójść tam gdzie kupiłem dysk, czy zrobić to bezpośrednio ze strony seagate?

Już się tak rozpędziłem z tą gwarancją a nawet nie jestem pewien czy dysk jest uszkodzony, bo już połowa się przeskanowała i nie ma żadnych badsectorów
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Sotom w 16 Maj 2009, 16:56:34
Zalezy jaka gwarancja. Czy sklepowa czy producenta :P
Ale pewnie masz producenta wiec mozesz smialo do Seagate. Bedzie pewnie szybciej
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 16 Maj 2009, 17:01:59
Podczas tego sprawdzania wyskoczyl mi bluescreen, wlaczylem go zrobilem screna z inofrmacjami o bluescrenie, wrzucalem go na fotosik.pl komp sie zawiesil i teraz juz nawet sie nie chce wlaczyc system. Nie wiem czy fotka sie zapisala na serwerach fotosika. Jesli sie wrzucilo to mozecie sprawdzic szczegoly bluscrena, to ostanie dodane zdjecie przeze mnie, a login na fotosik.pl mam taki sam jak tu na forum
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Sotom w 16 Maj 2009, 17:04:24
Nic nie ma na fotosiku niestety.
W ogole sie nie wlacza komp czy system nie wstaje?
Probowales w awaryjnym?
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 16 Maj 2009, 17:09:55
O system wstał
link do screena bluscreena ;)
(http://images48.fotosik.pl/125/8c8cb94d0872b3b9m.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8c8cb94d0872b3b9)

A tą gwarancję to nie wiem jaką mam, kilka postów wcześniej sfotografowałem ją i wstawiłem, tu na forum link
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Sotom w 16 Maj 2009, 17:12:05
Nic z tego zrozumiec nie mozna.
Odczytaj zawartosc pliku minidump.
Jak? Google ;p
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: M. w 16 Maj 2009, 17:13:45
Już się tak rozpędziłem z tą gwarancją a nawet nie jestem pewien czy dysk jest uszkodzony, bo już połowa się przeskanowała i nie ma żadnych badsectorów

Bad sectory to jedno, wrzuć na forum screena zakładki Health.
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 16 Maj 2009, 17:25:27
Czytam o minidumpie,
póki co macie screena z zakładki health
(http://images40.fotosik.pl/121/e5b726a89cbf8e09m.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e5b726a89cbf8e09)

EDIT:
Kod z tego minidump'a  ale nie wiem czy dobrze to odczytałem, bo jakieś głupoty wyszły
Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.11.0001.404 AMD64
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.


Loading Dump File [C:\Windows\Minidump\051609-18423-01.dmp]

Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available

Symbol search path is: *** Invalid ***
****************************************************************************
* Symbol loading may be unreliable without a symbol search path.           *
* Use .symfix to have the debugger choose a symbol path.                   *
* After setting your symbol path, use .reload to refresh symbol locations. *
****************************************************************************
Executable search path is:
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
*                                                                   *
* The Symbol Path can be set by:                                    *
*   using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable.                 *
*   using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
*   using .sympath and .sympath+                                    *
*********************************************************************
Unable to load image \SystemRoot\system32\ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Windows 7 Kernel Version 7100 MP (4 procs) Free x64
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS
Built by: 7100.0.amd64fre.winmain_win7rc.090421-1700
Machine Name:
Kernel base = 0xfffff800`0280f000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800`02a48e90
Debug session time: Sat May 16 16:39:09.106 2009 (GMT+2)
System Uptime: 0 days 1:39:12.573
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
*                                                                   *
* The Symbol Path can be set by:                                    *
*   using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable.                 *
*   using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
*   using .sympath and .sympath+                                    *
*********************************************************************
Unable to load image \SystemRoot\system32\ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Loading Kernel Symbols
...............................................................
................................................................
.............................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
........
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck 1A, {41287, 80, 0, 0}

***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis.

*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!KPRCB                                      ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!KPRCB                                      ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced: nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
*                                                                   *
* The Symbol Path can be set by:                                    *
*   using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable.                 *
*   using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
*   using .sympath and .sympath+                                    *
*********************************************************************
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
*                                                                   *
* The Symbol Path can be set by:                                    *
*   using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable.                 *
*   using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
*   using .sympath and .sympath+                                    *
*********************************************************************
Probably caused by : ntoskrnl.exe ( nt+7ef80 )

Followup: MachineOwner
---------


EDIT 2:

Pobrałem ze strony Seagate http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/search.jsp?DocId=207951 firmware, odpowiedni dla mojego modelu. Zainstalowałem, ciekawy jestem co teraz będzie:)
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 23 Maj 2009, 09:31:54
Sorki, że post pod postem, ale już nie chciałem zakładać nowego tematu.
Ja już nie wiem w końcu czy to jest wina dysku, bo system wiesza się zawsze w jednym momencie, ciągle przy włączaniu outlooka.
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Max w 23 Maj 2009, 10:55:44
Reinstall? Taka sugestia.
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Ukey w 23 Maj 2009, 11:54:40
Sprawdz dysk HDD Regenarotorem moze sa bady i da sie je naprawic. Moja dziewczyna ma pdobny porblem raz komputer smiga a raz po 5 min sie wiesza. Zrobilem test i wyszlo ze 450mb jest uszkodzone. i HDDRegenerator i HDD Tune tak "mowi". Teraz tak czy to sa bledy logiczne czy fizyczne ? Jesli logiczne to mozna to naprawic , szkoda czasu na serwisc. Zrob kopie i HDD regeneratorem przejedz po nim
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 24 Maj 2009, 11:32:10
HD Tune i HDD Regenerator nie znajdują mi żadnych błędów na dysku
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: robert79513 w 24 Maj 2009, 11:47:17
RC to lipa lepszy jest 7127 u mnie BSOD wystempował od builda 7048 do RC włącznie a teraz na 7127 wszystko śmiga instalujcie najnowsze buildy!  ;)
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: robert79513 w 24 Maj 2009, 11:52:46
Mam na myśli że jest gorszy od 7127 bo to jeasne że nowy build jest zawsze lepszy szczególnie że to build pre-RTM.
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: robert79513 w 24 Maj 2009, 11:58:44
Możliwe że błendy o których tu piszecie zostały poprawione. Tak jak mój z niebieskim ekranem.
Nie wiem co dokładnie wygląd i funkcjonalność ta sama lecz microsoft "grzebie pod maską" i raczej wychodzi to na dobre temu systemowi.

Dla tych którzy chcą sprawdzić nowy build:

http://www.exlife.pl/1831-windows-7-build-7127-x64-x86-oficjalne-polskie.html
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Max w 24 Maj 2009, 13:50:13
A ma ktoś może sumy MD5 tego buildu? Ściągałem wczoraj z Zatoczki, ale nie chciałbym się dostac do botneta. :P
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 24 Maj 2009, 15:44:44
Gdzie znaleźć plik *.ost ? i jak przeinstalować profil w outlooku? I pytanie czy jest też spolszczenie do office 2010? może bym sciagnal tego nowego builda wraz z office'm 2010
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: robert79513 w 24 Maj 2009, 20:46:14
A ma ktoś może sumy MD5 tego buildu? Ściągałem wczoraj z Zatoczki, ale nie chciałbym się dostac do botneta. :P

Nie ma jak zatoczka  ;)

Details and file hashes of 32-bit Windows 7 Build 7127

7127.0.090507-1820_x86fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULFRER_EN_DVD.iso
Size: 2719903744 bytes
MD5: 4045CB2A8E50B65ED9E1C2B8D6026B2F
SHA1: F2D615E674B64053D299CFA5E80B777269F0DFF2
CRC32: F691687F

Details and file hashes of 64-bit Windows 7 Build 7127

7127.0.090507-1820_x64fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULXFRER_EN_DVD.iso
Size: 3478069248 bytes
MD5: F805A6595DDC6D12956588BB0F1B9B83
SHA1: 9BEB69BE3C2D113ECEB944145951A2123FBBBBF8
CRC32: 460FAD4E
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Max w 24 Maj 2009, 21:14:50
@porschelukas
Zbackupuj cały katalog Documents and Settings. Nie wiem jak to jest na Viście. Potem na W7 przerzuć te dane do AppData.
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 24 Maj 2009, 21:21:20
Zbackupuj znaczy skopiować to co mam w appdata z visty do appdata w Win 7?
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Max w 24 Maj 2009, 21:23:11
Zależy czy juz masz te 2 systemy. Czyli skopiuj.
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 25 Maj 2009, 08:17:12
Znaczy miałem Vistę Ultimate x64 i skopiowałem sobie wcześniej ten folder document and settings na płytkę dvd, zrobiłem format zainstalowałem win 7. Tylko, że na Viscie miałem zainstalowane inne programy niż teraz na 7.
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Max w 25 Maj 2009, 14:47:05
Mi się udało przerzucić ustawienia z XP na 7. Tyle że musisz wiedzieć co i gdzie przerzucić, a to już może być problem.
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 25 Maj 2009, 15:12:29
ale ja mam tylko problem z Outlookiem na tym systemie, inne programy działają dobrze. Czyli może przekopiować tyko pliki powiązane w jakiś sposób z Outlookiem?
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Max w 25 Maj 2009, 17:50:23
W gruncie rzeczy o to właśnie chodzi. Przerzucasz pliki z katalogu outloka do katalogu outloka na W7.
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 25 Maj 2009, 17:53:04
jutro popróbuje i powiem jakie efekty mi to przyniosło
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: Matrixx w 25 Maj 2009, 21:00:37
O jednak znalazłem gwarancję i opakowanie:)
Chociaż gwarancja w nie najlepszym stanie, ale chyba nie da jej się nie uznać. Paragon troszkę zamazany
(http://images47.fotosik.pl/125/26c9c7d1209b96fbm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=26c9c7d1209b96fb)

Ale czy lepiej pójść tam gdzie kupiłem dysk, czy zrobić to bezpośrednio ze strony seagate?

Już się tak rozpędziłem z tą gwarancją a nawet nie jestem pewien czy dysk jest uszkodzony, bo już połowa się przeskanowała i nie ma żadnych badsectorów

co ten paragon taki pomazany jakims mazakiem czy dlugopisem  :o :o ???
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 26 Maj 2009, 09:59:18
O jednak znalazłem gwarancję i opakowanie:)
Chociaż gwarancja w nie najlepszym stanie, ale chyba nie da jej się nie uznać. Paragon troszkę zamazany
(http://images47.fotosik.pl/125/26c9c7d1209b96fbm.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=26c9c7d1209b96fb)

Ale czy lepiej pójść tam gdzie kupiłem dysk, czy zrobić to bezpośrednio ze strony seagate?

Już się tak rozpędziłem z tą gwarancją a nawet nie jestem pewien czy dysk jest uszkodzony, bo już połowa się przeskanowała i nie ma żadnych badsectorów


co ten paragon taki pomazany jakims mazakiem czy dlugopisem  :o :o ???

Nie, to jest taki fajny bajer. :D Weź jakikolwiek paragon i zacznij po nim pocierać paznokciem szybko i mocno dociskając. Ja odkryłem to dzień wcześniej i miałem wielka frajdę z tego i z każdym paragonem tak robiłem heheh ;D
Byłem tam gdzie go kupiłem, uznali mi reklamacje już chcieli wysyłać. Ale przypadkowo powiedziałem, że dysk zarejestrowałem na siebie na stronie Seagate i podobno teraz tylko sam moge wysłać


Sorki, że post pod postem i że znowu kontynuuje ten temat, ale pisanie nowego takiego samego mija się z celem.
Mianowicie sformatowałem całkowicie dysk, podzieliłem ponownie na partycje. Zainstalowałem Windows 7 build 7127 x64 i Office 2010 x64. I dalej jest to samo, wiesza się identycznie przy odbieraniu poczty. Status odbieranych wiadomości doszedł mi do takiego poziomu "Messages 58 of 118 (3,63MB of 13,2MB)"
Teraz nie mam już wątpliwości, że to wina sprzętu. Ale czy to w 100% jest wina dysku, a nie pamięci RAM?
Tytuł: Odp: Windows 7RC zwawiesza się całkowicie
Wiadomość wysłana przez: porschelukas w 13 Czerwiec 2009, 16:56:56
Wysłałem ten dysk na gwarancję, jego status na stronie segate jest już "wysłane", paczka nie doszła jeszcze do mnie. Dzwoniłem do DHL powiedzieli mi, że nic takiego nie zostało wysłane.
Status mojego zamówienia możecie sprawdzić na stronie: https://store.seagate.com/webapp/wcs/stores...y=SgSSORedirect (http://"https://store.seagate.com/webapp/wcs/stores/servlet/SgOrderSearch?langId=11&krypto=lZV0ifY90uy6PUbeNYxmlOZ%2BAnR4bzdBlCAt%2BfaXWO2JFWKw1UP8Kl0HTRkvODZx080kBRWIMBpO%0AUtMy0tDJ2s7IrX6d8B547F%2FjfCdAlm0%3D&ddkey=SgSSORedirect")

Numer zamówienia to 1001945875
mail porschelukas@wp.pl

I tam napisane jest, że wysłano już a DHL mówi że nic nie wysłano. Nie wiem co dalej:(

Może wie ktoś jak skontaktować się z seagate, ale w naszym języku po po angielsku to ja umiem tylko yes powiedzieć?:)