Windows 7 Forum
Inne => Windows Vista, XP i inne => Wątek zaczęty przez: tbgkol w 06 Wrzesień 2008, 08:03:00
-
Dobra reklama poprawi wizerunek Visty?
Jakub Kuchnio
5 września 2008 16:12
Windows Vista od początku swego istnienia spotyka się z bardzo ostrą krytyką. Przeciwnicy najnowszego systemu operacyjnego Microsoftu zarzucają mu przede wszystkim powolność działania oraz bardzo małą stabilność.
Microsoft rozpoczął w czwartek intensywną kampanię reklamową mającą na celu poprawienie wizerunku systemu operacyjnego Windows Vista. Całość przedsięwzięcia kosztować ma około 300 milionów dolarów.
Przedstawiciele giganta z Redmond twierdzą, że obecna kampania reklamowa jest częścią większej inicjatywy zaplanowanej już dużo wcześniej. Jej celem jest zmiana wizerunku produktu jakim jest Windows.
Microsoft zapewnił również, że firma pracuje bardzo intensywnie nad sposobami przyspieszenia komputerów działających na systemach operacyjnych Windows. Nie podano jednak żadnych szczegółów.
http://www.pcworld.pl/news/165511/Dobra.reklama.poprawi.wizerunek.Visty..html
Co o tym sądzicie?
Według mnie ta kampania reklamowa na nie wiele się zda, bo z tym jest jak z projektem Mojave. Ludzie krytykują Viste, bo jej nigdy nie widzieli, więc ruchy Microsoftu może tylko dodadzą jakieś ułamki procetów użytkowników.
-
Powinni zrobić kampanię pod hasłem "wypróbuj za darmo", wersje trial do pobrania i darmowe wysyłki płyt. Więcej ludzi zobaczyłoby ten system. Podczas pierwszej lekcji informatyki w technikum, 28 ludzi z mojej klasy którzy uważają się za informatyków zobaczyło ten system pierwszy raz na oczy :(
-
A może z Vistą będzie jak z XP? Może wydadzą Service Pack 2 w 2010 r. i będzie to przełom tak jak to było w SP2 do XP. Może wydadzą z rzeczami z W7, tak jak to miało miejsce z XP i Longhornem? Kto wie? Ale to tylko gdybania :P