Windows 7 Forum

Pomoc i wsparcie Windows 7, 8, 10 => Oprogramowanie => Wątek zaczęty przez: Pan Konrad w 25 Maj 2010, 20:15:52

Tytuł: Adobe Reader
Wiadomość wysłana przez: Pan Konrad w 25 Maj 2010, 20:15:52
Witam. Mam problem z instalacją najnowszej wersji 9.3 Adobe Readera. Jak pierwszy raz instalowałem, to zainstalował się normalnie, ale miałem po angielsku. Ściągnąłem polską wersję, a angielską usunąłem. Teraz, gdy chcę uruchomić instalator obojętnie jakiej wersji to nic się nie dzieje. Mogłem zainstalować wersję 6.xx. W późniejszych instalatory się nie uruchamiają. Pojawia się w menedżerze zadań na kilka sekund proces instalatora i znika. Co zrobić? Może w rejestrze zostały jakieś resztki po angielskiej wersji i dlatego nie chce się uruchomić. Gdzie je znaleźć? Pomocy.
Tytuł: Odp: Adobe Reader
Wiadomość wysłana przez: michalus w 25 Maj 2010, 20:24:21
Trzeba przeczyścić rejestr i usunąć błedne wpisy.Polecam Yamicsoft Windows 7 Manager
Tytuł: Odp: Adobe Reader
Wiadomość wysłana przez: Pan Konrad w 25 Maj 2010, 20:58:58
Czyściłem rejestr różnymi programami i nadal nic.
Tytuł: Odp: Adobe Reader
Wiadomość wysłana przez: zbyzek w 31 Maj 2010, 13:49:01
Spróbuj tego sposobu:
1. W panelu sterowania, w opcjach folderów zaznacz opcję"Pokaż ukryte pliki i foldery"
2. W folderach użytkowników pousuwaj wszystkie foldery z napisem Adobe
3. Zrestartuj komputer i odznacz opcję"pokaż ukryte pliki i foldery"
4. Spróbuj zainstalować Adobe Readera.
Do wszystkich tych operacji najlepiej użyć programu Total Commander.
Tytuł: Odp: Adobe Reader
Wiadomość wysłana przez: McVein w 21 Czerwiec 2010, 19:24:22
mozesz tez zainstalować świetną alternatywę dla Adobe reader -  jest nią Foxit Reader - jest szybszy o wiele od orginału a przy tym w wersji pro możesz edytować pdfy.