Windows 7, 8, 10 > Dyskusja ogólna

Windows7 Ultimate-64bit Restart podczas grania :(

<< < (2/2)

kamiton:
12h grania na tym zasilaczu uznaje za wielki sukces - sukces ze sie nie zjaral. Do tej konfiguracji proponuje minimum 500W. Z drugiej strony plyta glowna mogla dostac duzo po d...e co nie wyklucza iz wymiana zasilacza moze rozwiazac ten problem

boba15:
Tu nie jest kwestia zasilacza wszystko jest dobre miałem kartę Nvidia Asus GT 440 1GB i wszystko śmigało, a na mojej Ati już nie :( a moja karta była na gwarancji i jest dobra.Dowiedziałem się że tu jest kwestia poustawiana w biosie ale ja już nie poradzę sobie bo jestem zielony ;( dam może zdjęcia i ktoś by był łaskawy pomóc mi bo od 2 tyg w nic nie grałem bo BSOD gdy tylko włączę grę :(

http://www18.zippyshare.com/v/31340454/file.html

Więc proszę tylko luknąć na te screen bo ja już wytrzymać nie mogę bez grania :(
___________________________________________________________________________________________________________

DualCore AMD Phenom II X2 Black Edition 560, 3149 MHz (16.5 x 200)
MSI 870-G45 (MS-7599)
Corsair 430w
DIMM1: Kingston 9905471-001.A01LF
DIMM4: SpecTek ZC256M6408V79BD2J-
Karta Graficzna   Sapphire Radeon HD 5750 Series
SAMSUNG HD502HJ (500 GB)

kamiton:
jak podkrecasz procka co widac ,to nie ma co sie dziwic, dalej uwazam ze za słaby zasilacz - jak go nie wymienisz poleci ci któregos pieknego dnia procek i płyta główna, obniż na początek taktowanie procesora - widac ze podkrecony na screenie DSC01357, sprawdz paste na radiatorze bo pewnie juz na kość zwęglona, i koniecznie wymien zasilacz - najlepiej na 550W jak duzo grasz.

boba15:
Tłumacze Ci,że nic nie jest podkręcone to tylko chodzi o grafikę i ustawienia w biosie coś z tą kartą nie jest tak była na gwarancji a u kompla też jest restartował komp;/ chyba tylko będę musiał zmnienić grafę

kamiton: