Windows 7, 8, 10 > Dyskusja ogólna

Windows 7 RTM build 7600.16385.090713-1255

<< < (121/430) > >>

spamek2:
Ja tam mam 7600.16385.090713-1255_x86fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULFRER_EN_DVD

i nie narzekam :d

Mam pytanie.
Czy to u mnie tylko w tej wersji jest tak, że nie mogę użyć opcji "Formatowanie ze względu na jej brak. Ponieważ istnieje tylko tzw szybkie formatowanie?  Czy to szkodzi mojemu dyskowi takie szybkie formatowanie w 5 sekund ?

Nigdzie nie mogę znaleźć, jest tu taka opcja aby było widać pliki ukryte jak w xp?

Przepraszam za te pytania, ale  w "7" jestem laikiem.

@Edit

Okej sam znalazłem, to z tymi folderami. Ale dziękuje użytkownikowi niżej ;)

Pozdrawiam
Spamek2.

SeBoLeX:

--- Cytat: spamek2 w 20 Lipca 2009, 04:51:01 ---Nigdzie nie mogę znaleźć, jest tu taka opcja aby było widać pliki ukryte jak w xp?

--- Koniec cytatu ---
Organizuj -> Opcje folderów -> Widok -> i tutaj zaznaczasz, żeby pokazywało pliki ukryte, systemowe itp.

Rayearth:

--- Cytat: Gustaw w 20 Lipca 2009, 03:19:52 ---zal.pl
dalej co poniektorzy mysla ze w7 wydane przez M$ bedzie mialo jakies zmiany w kodzie lub inne <lol22222>

ludzieee jesli nie macie pojecia o OS-ach to nie piszcie nic , blagam.... mowie do Rayearth :((
ciezko sie czyta komy takich ludzi.. blagam o bany dla nich bo to dopiero spamy a nie pisanie o np aktywacji...

daje reke ze nic ale to nic nie ma prawa sie zmienic w RTM bo ono juz osiagnelo status ostateczny!! I NIE MA TAKIEJ SILY ABY ZMIENIC COKOLWIEK...
prosze o wypowiedz moderatorow a jak sie myle to niechaj bedzie BAN dla mnie, ale jesli mam racje to prosze o bana dla tumanow.
w koncu Wy tutaj wiecie najlepiej... :]

--- Koniec cytatu ---
siewca banow sie znalazl... nie pojales w ogole o czym pisalem. wroc i poczytaj jeszcze troche i dopiero napisz cos.

mam mowic np. o aktywacji? dodac jeszcze 3 grosze do forum z ktorego zrobil sie warez z linkami do wersji ktorych legalnosc jest watpliwa i do tego jeszcze zapisac pare slow o aktywacji?