TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.  [X]
Windows 7, Seven Forum
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Oficjalny build: Current Release. Windows 10 Build 9860 | Sklep z oprogramowaniem | Windows7.pl na FB! | Windows 8 News | Poradniki
 

Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: WIFI - internet zwalnia co kilka minut - problem  (Przeczytany 5423 razy)
psk53
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 1


Zobacz profil
« : 15 Listopad 2011, 20:40:01 »

Witam.
Od kilku dni pracuje na Windows 7 Home Premium i nie mogę poradzić sobie z problemem WIFI.
Od początku; kilka dni temu kupiłem nowego laptopa Samsung z zainstalowanym system Windows 7 w wersji angielskiej.
Po pierwszym uruchomieniu komputera połączyłem się bezprzewodowo z internetem i wszystko było ok. Po kilku minutach internet zaczął znacznie zwalniać. Nadal jest podłączony do sieci, ale strona ładuje się kilka minut - po następnych kilku minutach i kilku odświeżeniach strony na chwile wszystko wraca do normy. Kiedy internet działa to działa dobrze, ale co chwile jakby tracił połączenie (choć widnieje status CONNECTED - INTERNET ACCESS). Zdziwiło mnie to ponieważ komputer jak i oprogramowanie i sterowniki są nowe i zaktualizowane. Dzwoniłem do mojego dostawcy internetu UPC i polecono mi zmiane kanału w routerze z 11 na 6 lub 1. Niestety problem występuje nadal. Wyłączyłem szyfrowanie/zabezpieczenia - nie pomogło. Ustawiłem w routerze dostęp poprzez adres MAC - problem dalej nie ustąpił. Tak jak mówie - internet działa, ale na kilka minut - później się zawiesza i znów działa na kilka chwil...
Jest to strasznie uciążliwe. Przeszukałem masę stron i zauważyłem, że wielu ludzi ma podobne problemy z WIFI na Windows 7. Inne komputery w domu, które mają system Windows XP lub Vista i łączą się do tego samego routera nie mają żadnych problemów - internet nigdy się nie rozłącza. Problem występuje tylko i wyłącznie u mnie na Win 7. Próbowałem przeróżnych ustawień - wyłączyłem oszczędzanie energii aby nie wyłączało karty WIFI, odznaczyłem IPv6... nie nie pomaga... proszę o pomoc bo już trace nerwy.



Dodatkowe Informacje:

LAPTOP: Samsung NP300E5A - A01DX
SYSTEM: Windows Home Premium 64bit // wersja angielska
WIRELESS CARD: Intel(R) Centrino(R) Wireless-N 130 // 1Gb LAN
(informacja z pudełka)COMMUNIC: Intel 802.11bgn(1x1) + BT3.0HS
DOSTAWCA INTERNETU: UPC
ROUTER UPC: Cisco EPC2425
PRZEGLĄDARKA: Google Chrome

Zapisane
hendrix_radek
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 34


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 22 Listopad 2011, 09:45:31 »

Sprawdź na routerze czy nie masz włączonego QOS.
Zapisane
waserx
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 22


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 06 Grudzień 2011, 16:51:50 »

Jeśli to nie kwalifikacja treści to może gubisz po prostu zasięg - sprawdź jakość i szybkość połączenia wifi - może one są przyczyną (może to mieć miejsce np. w nieprawidłowym pochyleniu anteny routera jeśli takową posiada).
Zapisane

zoltan
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 22


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 03 Kwiecień 2012, 17:55:54 »

sprawdz czy z tego lapka masz ten sam problem jesli jestes podpiety kablem. Jeli problem nie wystepuje 'na kablu' to jest klika mozliwosci. Malo prawdopodobne ale karta wifi moze byc wadliwa. Do tego dochodzi zainstalowany soft... Masz jakies poinstalowane firewalle, anty-virusy lub inne aplikacje powiazane z siecią ?
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do: