TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu [X]
Windows 7 Forum

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Oprogramowanie / Usuwanie Internet Explorer'a z Windowsa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mirahz dnia 29 Kwiecień 2019, 15:42:02 »
Od jakiegoś czasu sam Microsoft nie zaleca używania IE, zatem jakby ktoś miał ochotę pozbyć się Internet Explorer'a całkowicie z Windows'a to poniżej znajduje się krótki poradnik:

https://www.instalki.pl/demonstracje/internet/35423-jak-trwale-usunac-internet-explorer-z-naszego-komputera-z-systemem-windows.html

Pierwszy sposób dotyczy usuwania IE z Windows 10, a kolejny z 8.1 oraz Win 7.
12
Instalacja systemu / Odp: INSTALACJA WINDOWS10
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kamiton dnia 21 Kwiecień 2019, 17:32:54 »
mozesz , pobierz sobie obraz windowsa 10 i instaluj.
13
Instalacja systemu / INSTALACJA WINDOWS10
« Ostatnia wiadomość wysłana przez atos48 dnia 26 Marzec 2019, 12:33:02 »
Witam.
Mam na PC program WINDOWS7.
Gdy było darmowe przejście na WINDOWS10 przeinstalowałem.
Po pewnym czasie powróciłem do WINDOWS7.
Minął czas darmowy.
Czy teraz mogę znowu powrócić do WINDOWS10 za darmo?
14
Użytkowanie / Problem z wyłączaniem Blue Screen
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dawidk dnia 25 Luty 2019, 09:38:39 »
Witam, mam problem ze swoim komputerem który wyłącza się. Zauważyłem, że dzieje się to wtedy kiedy odchodzę od komputera i przestaje go używać przez jakąś chwilę. Komputer całkowicie się wyłącza. Po ponownym uruchomieniu włącza się menu trybu awaryjnego bądź możliwość uruchomienia normalnie. Po włączeniu systemu normalnie wywala błąd, poniżej kilka z nich:

1. Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:    BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:    6.1.7601.2.1.0.256.48
  Identyfikator ustawień regionalnych:    1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:    d1
  BCP1:    FFFFF8A00401D1B0
  BCP2:    0000000000000002
  BCP3:    0000000000000001
  BCP4:    FFFFF88005D0930B
  OS Version:    6_1_7601
  Service Pack:    1_0
  Product:    256_1

Pliki pomagające opisać problem:
  C:\Windows\Minidump\021319-8096-01.dmp
  C:\Users\User\AppData\Local\Temp\WER-16161-0.sysdata.xml

2. Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:    BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:    6.1.7601.2.1.0.256.48
  Identyfikator ustawień regionalnych:    1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:    d1
  BCP1:    FFFFF8A00412C1B0
  BCP2:    0000000000000002
  BCP3:    0000000000000001
  BCP4:    FFFFF88005D4530B
  OS Version:    6_1_7601
  Service Pack:    1_0
  Product:    256_1

Pliki pomagające opisać problem:
  C:\Windows\Minidump\021319-8892-01.dmp
  C:\Users\User\AppData\Local\Temp\WER-17082-0.sysdata.xml

3. Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:    BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:    6.1.7601.2.1.0.256.48
  Identyfikator ustawień regionalnych:    1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:    d1
  BCP1:    FFFFF8A002FB21B0
  BCP2:    0000000000000002
  BCP3:    0000000000000001
  BCP4:    FFFFF88006B1730B
  OS Version:    6_1_7601
  Service Pack:    1_0
  Product:    256_1

Pliki pomagające opisać problem:
  C:\Windows\Minidump\022019-9656-01.dmp
  C:\Users\User\AppData\Local\Temp\WER-17706-0.sysdata.xml

4. Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:    BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:    6.1.7601.2.1.0.256.48
  Identyfikator ustawień regionalnych:    1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:    d1
  BCP1:    FFFFF8A0042471B0
  BCP2:    0000000000000002
  BCP3:    0000000000000001
  BCP4:    FFFFF88006B8B30B
  OS Version:    6_1_7601
  Service Pack:    1_0
  Product:    256_1

Pliki pomagające opisać problem:
  C:\Windows\Minidump\022119-9016-01.dmp
  C:\Users\User\AppData\Local\Temp\WER-18033-0.sysdata.xml

5. Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:    BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:    6.1.7601.2.1.0.256.48
  Identyfikator ustawień regionalnych:    1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:    d1
  BCP1:    FFFFF8A00448F1B0
  BCP2:    0000000000000002
  BCP3:    0000000000000001
  BCP4:    FFFFF880070F830B
  OS Version:    6_1_7601
  Service Pack:    1_0
  Product:    256_1

Pliki pomagające opisać problem:
  C:\Windows\Minidump\022219-8002-01.dmp
  C:\Users\User\AppData\Local\Temp\WER-15553-0.sysdata.xml

6. Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:    BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:    6.1.7601.2.1.0.256.48
  Identyfikator ustawień regionalnych:    1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:    d1
  BCP1:    FFFFF8A0038961B0
  BCP2:    0000000000000002
  BCP3:    0000000000000001
  BCP4:    FFFFF88006F9230B
  OS Version:    6_1_7601
  Service Pack:    1_0
  Product:    256_1

Pliki pomagające opisać problem:
  C:\Windows\Minidump\022219-7987-01.dmp
  C:\Users\User\AppData\Local\Temp\WER-15990-0.sysdata.xml

System windows 7 professional service pack 1 64 bit

Czy mogę prosić o pomoc??

Pozdrawiam
15
Bezpieczeństwo / Odp: Usuwanie robaka
« Ostatnia wiadomość wysłana przez fishek dnia 07 Luty 2019, 14:59:59 »
Dzień dobry. Szukam rozwiązania jak usunąć robaka z Win10. Chodzi o start123, który zainstalował się przez przypadek. Nie potrafię znaleźć go na liście programów, musi być więc ukryty pod inną nazwą.
Nie gniewajcie się ludziska, jak nie trafiłem w dobry dział. Miłego dnia ;)

Proszę bardzo, polecam:
https://pl.malwarebytes.com/adwcleaner/
16
Sieci komputerowe i Internet / Odp: Brak sieci, mimo, ze sterownik zainstalowany
« Ostatnia wiadomość wysłana przez fishek dnia 07 Luty 2019, 14:57:53 »
Zainstalowałem sterownik sieciowy WimaX 6150 i nie moge sie połaczyc, a nawet wyswietlić routerów, bo chce sie z laptopa podłaczyc do routera bezprzewodowo

http://www.cm-uj.krakow.pl/wifi/wifi-w-laptopie.php
17
Gry komputerowe / Odp: The Sims 3
« Ostatnia wiadomość wysłana przez fishek dnia 07 Luty 2019, 14:52:56 »
Cześć. Mam problem z odpalenie The Sims 3. Gdy tylko próbuję to robić, to w zasadzie nic się nie ładuje, ekran na chwilę zamula i tylko tyle. Myślicie, że jakichś komponent musiał się usunąć? Może przeinstalowanie by grze pomogło? Jakieś sugestie? Pls

Miałem ten sam problem, otwórz jako administrator :)
18
Free Post / Odp: Dziwne kolorowe kropki przy plikach i folderach.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kamiton dnia 14 Listopad 2018, 20:13:55 »
dokładnie
19
Free Post / Odp: Dziwne kolorowe kropki przy plikach i folderach.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tofik11116 dnia 12 Listopad 2018, 19:38:44 »
Wiem co udostępniam i komu. Tylko sobie.. I wydaje mi się że to może mieć coś wspólnego z tym że wymieniałem router i zainstalowałem program do niego..
20
Free Post / Odp: Dziwne kolorowe kropki przy plikach i folderach.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kamiton dnia 12 Listopad 2018, 19:29:15 »
sprawdz co udostępniasz i komu w sieci dowmowej bądz publicznej.
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10