Windows 7, Seven Forum

Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Oficjalny build: Current Release. Windows 8 Build 8250 | Sklep z oprogramowaniem | Windows7.pl na Facebook'u! | Windows 8 News

Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor Wątek: Gdzie można zwrócić ten szajs Windows7 ??  (Przeczytany 3632 razy)
Matins
Nowy użytkownik
*

« : 22 Październik 2010, 05:48:25 »

Zdecydowanie najgorszy system na jakim pracowałem
Kupując nowy komputer jakiś "geniusz" polecał mi Windows7, przeklinam teraz tego idiotę.
Windows 7 gryzie się ze wszystkim, z drukarką Hp, z aparatem Olympus, z Firefoxem - od 2 miesięcy nie mogę zainstalować aktualizacji do Firefoxa.
Nawet przeglądarka folderów głupieje w tym durnym systemie, a komputer zdążył się zawiesić podczas rejestracji na tym forum!
Jest to pierwszy system odkąd pamiętam, a pracuję z komputerami od 15lat, który po 2 miesiącach użytkowania zawiesił się na amen i po ponownym uruchomieniu komputera nie potrafił podnieść sam.
Szajs jakiego jeszcze nie widziałem.
Wobec powyższego mam pytanie do forumowiczów gdzie to badziewie oddać i odzyskać pieniądze.
W przypadku każdego produktu jest gwarancja poprawnego działania a tu?
misieek7
Nowy użytkownik
*

:)

« Odpowiedz #1 : 22 Październik 2010, 08:23:26 »

Drogi Matins. Problemy jakie wymieniłeś z Windows 7 sugerują, że jesteś raczej początkującym użytkownikiem komputera.

Powód kłopotów:

1) Nie masz bladego pojęcia co robisz na kompie,

lub
2) Korzystasz z przedwojennego sprzętu.

Wstydu oszczędź....

Pozdrawiam i życzę bardziej przemyślanych postów.

Asus M50VN Windows 7 Professional x64|Intel Core 2 Duo P8600|Nvidia GeForce 9650m GT 1GB|4GB|320GB

Asus N61VG Windows 7 Professional x64|Intel Core 2 Duo P7450|Nvidia GeForce 220M GT 1GB|4GB|500GB

Asus N10J Windows 7 Professional x86|Intel Atom N270|Nvidia GeForce 9300m GS 256MB|2GB|250GB
lobo
Nowy użytkownik
*

« Odpowiedz #2 : 22 Październik 2010, 15:40:30 »